Gold Clock

FIND THIS!

Rabu, 27 Jun 2012

bisul

sedih betul hati ayah bila mana anak selalu sangat menangis dan merengek. anak aku yang bongsu, tuan ahmad muaz, kene bisul betul2 ka dagu.nak minum susu, tersentuhla.nak hisap puting kosong pun kene.tiap2 masa dia asyik nangis jer.kesian...hati aku sangat sayu bila anak menangis...dulu anak pertama selalu jg menangis masa dalam pantang,tp yg ini selalu sakit2. asyik silih berganti sakitnya...mula2 dia ulser dalam mulut..nangis jer,minum sus pun kurang.pasti demam plak... dah baik demem kene plak bisul.. malam tadi isteri dah pecahkan..teruk dia menangis mas tu.kau lak, tak sampai ati nak buat macam tu.banyak jg darah dan nanah keluar..harrrap2 dia sihat lepas nie.tapi selepas malam tadi, dah pecahkan bisul tu, dia dah ok tidur.. alhamdulillah...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan