Gold Clock

FIND THIS!

Jumaat, 22 Jun 2012

imam mahdi

sekarang rasanya macam terlalu banyak info imam mahdi di internet. macam2 yang diorang tulis...dari mana akan munculnya imam mahdi? banyak sangat teorinya...ntah kenapa kita masing2 nak cakap imam mahdi datang dari negara mana?penting sangat ker? nabi cakap kene berpegang kepada al quran dan.... kite masing2 bulih jer bentang teori2 ni senang2? kesian lak aku nengok..bukan ape, semua ader teori dan masing2 pakai hadith yang lebih kurang sama...tapi selain daripada tu, ulasan semua nya balik2 kepada teori masing2... kalau di ikutkan, kita semua tak tahu mana yang betul, sebab tu kita pakai jer teori masing2...sambil2 kita dok gaduh3 pasal teori ni, agak2nya apa yang conspirator tengah buat?mungkin mereka juga ader agen di kalangan kita yang telah menghangatkan perbincangan ini dengan tujuan supaya kita saling bertikam lidah dari mana imam mahdi akan muncul... sedih nye.bukan orang calang2 yang menulis semua nie...tapi adakah mereka ade memikirkan bahawa mereka telah menjadi buah catur conspirator? menghangatkan dan melarikan fokus umat islam bukan kepada mencari dan mengakui kedatangan imam mahdi, tetapi menggunakan teori masing2 mungkin utk mengatakan bahawa imam mahdi di negara mereka adalah 'yang benar'?supaya kita akan bergaduh hanya semata2 untuk menegakkan teori maisng2? jom la kite pikir2 kan...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan