Gold Clock

FIND THIS!

Khamis, 21 Jun 2012

assalamualaikum... betulla kata orang malang tidak berbau...tapi hasilnya mungkin. selepas aku terlanggar seekor lembu kelmarin dengan kereta kancil aku, sedih gak melihat sang lembu tersadai di tepi jalan. tapi dah nasib dia, dah nasib aku, dah ketentuan Allah. teruk jugak kancil aku tu...radiator,bunper, lampu, fender tepi, habis bahagian depan,tapi sebelah kiri jer. untung gak ade insuran,bior jer bengkel buat kerja diorang, claim kt insuran. selama ni dah banyak bayar insuran, sekali sekala claim jer la...nak tanggung sendiri, ai, bayak gak, rasa2 habis dalam 3 riban kalu aku repair sendiri... tak patut betul mereka semua ni, ader ker bela lembu dengan cara lepas merata2. pastu masa kene langgar, takder lak tuan punyer lembu datang... banyak lembu2 lain yang seangkatan dengan mangsa kejadian aritu...ingt2 aku, nak jer aku sembelih semua lembu2 tu...tapi tu dah jadi kes zalim lak... tapi polis pekan ade bagitau aku, lembu2 tu akan ditangkap sekiranya ade aduan kepada majlis daerah...kita kene buat aduan baru diorang boleh buat kerja... apa2 pong, selamat memandu,k?

Tiada ulasan:

Catat Ulasan