Gold Clock

FIND THIS!

Rabu, 11 Julai 2012

kemalangan lagii..

petang semalam selepas selesai kejohanan olahraga sekolah, aku pulang dengan badan yg keletihan, kaki yg luka berbalut plaster pada kedua2 ibu jari kaki.rehat...itulah yg badan ini perlukan.. manalah kita tahu malang akan berulang.. malamnya, isteri aku keluar untuk ke sekolah melakukan kerja2 amal.tgh nak lelap mata, tiba2 dia meluru masuk. abang, kereta kita accident.. langgar orang ker aku tanyer... tak ah, masuk longkang. aku tak tahula korang percaya tak, tapi biler dia kata masuk longkang tu aku dah lega...bukan sbb apa, harap2 takder la nk kene bayar ganti rugi pada orang... sedihnya memikirkan, kancil br jer masuk workshop sbb aku langgar lembu.tb2 arini bini aku lak accident... mungkin dah sampai masanya dia suroh kami ni tukor kereta..aku cakap kat bini aku...kita nie mcm kene balasan tuhan sbb kufur nikmat kot.. duit melambak,tp xnak guna untuk keselesaan hidup..moga2 lepas ni bini aku satujula nak ambik kereta baru.. nak tahu kereta apa?....tunggula...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan