Gold Clock

FIND THIS!

Isnin, 19 Mac 2012

aku selalu pening bila mana memikirkan banyaknyer kerja yang belum selesai. kadang2 kerja kat sekolah yang menuntut perhatian, masa dan tenaga.. merancang aktiviti untuk keesokan hari...ingin menjadi guru yang mengajar dengan cara yang kreatif, dan melahirkan pelajar yang minat sains... a good teacher inspire his students.... semoga aku menjadi seorang guru yang terbaik....sebagaimana aku mahukan seorang guru yang pernah mengajar aku, begitulah aku perlu mengajar anak2 didikku hari ini.cuma yang berbeza pada kaedah dan teknikal... semasa di rumah, peningnya adalah dengan kerenah mereka.walau anak baru 2 orang, tapi rumah dah macam dok setinggan.belom pon lagi adik sempat berenti nangis, si abang plak sambung radio buruk...macamner tak buruk,bunyi eeer ereerere eereeeee jer manjang.takde senikata langsung. kalu di fikirkan, masa dok sorang2 memang tergelak beso.apa yang diorang buat sebenornya kita semua pernah buat,kan? budak2, apalagi yang diorang tahu buat selain menangis... ader member kat skolah cakap...orang yang marah kat budok2 nir, otak dok betul...sebab budak mana tau mende2.die mane tau betul salah, mana tau bulih buak ke dok...yang penting dia rasa seronok jess... sampai la ader member aku hok lening pindoh doh kelante, anok dia baling smpi pecah lcd tv, dia buat rileks jess.... aku sungguh kagum...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan